Cari Blog Ini

Ahad, 2 Ogos 2015

testimoni buasir dengan supplement shaklee


Assalammualaikum wbt,


Hari ini Huda sertakan 3 testimoni dari customer yang telah berpuas hati selepas mengunakan set supplement buasir Dari shaklee 



Testimonial #1
============



Assalam. Saya nak share sedikit pengalaman saya ambil set untuk sembelit dan buasir iaitu (omegaguard, ostematrik dan zinc). Semakin kecil saya mengalami sembelit dan menjadi buasir tabun lepas.... Walaupon saya minim air sebanyak 2L and lebih sehari, masih mengalami masalah tersebut. Saya suka makan tapi masa nak buang air besar saya akan berdebar2 dan takut untuk ke tandas. Sebab sangat sakit sampai tak boleh duduk :( .... Saya mula ambil set diatas pada tahun 2013 dan dalam masa 3 hari masalah sembelit saya tiada and paling saya terkejut bila buasir saya dan tiada (lebihan daging di d***r hilang)... Saya sangat gembira dan bersyukur kepada allah kerana produk ini sangat membantu saya....





Testimoni #2
============



Assalamualaikum.... Dan Salam sejahtera.... Sekadar nak share pengalaman ambik shaklee nie....
Suami saya Minggu lalu kena buasir....kesian sangat kat dia.... Sampai MC sebab tak leh nak bergerak sangat. (Siapa yang dah kena buasir nie tau lah sakitnya cam mana) pergi klinik dapatlah ubat buasir, antibiotik, entah apa nama ubat masuk buntut tu....g klinik coz nak minta doktor tengokkan risau jugak sebab sampai berdarah.....
balik dari klinik... Saya tak bagi suami makan ubat2 tu.....tapi saya suruh dia try SHAKLEE.... Pagi2 sebelum saya pergi kerja saya bagi zink sebiji.... Pas makanan tengahhari saya suruh dia ambik alfalfa 3biji and  omegaguard 1biji.... Malam sekali lagi saya suruh dia ambik alfalfa 3biji and sebelum tidur ambik omegaguard.... Alhamdulillah dengan izin Allah... 2 hari selepas pengambilan vitamin SHAKLEE ini suami dah boleh gerak seperti biasa... Dia kata buasir dah kecut.... Hari ke tiga dah boleh g kerja semula....thanks SHAKLEE


testimoni #3


salam.... 
rini nak kongsikan pengakuan seorang customer yang mengunakan set buasir.
adik ni muda lagi tapi ada masalah nak buang air besar dan di sahkan menghidap buasir.
saya suggest kat dia supaya amek ostematrik and zinc complex untuk permulaan. lepas 2 minggu dia contact sy dan bagitau yang dia gembira sangat sebab sejak amek set tu dah ada perubahan, buang air besar dah tak sakit dan ketulan pada duburnya dah semakin berkurangan. 




berminat mencuba supplement shaklee?
sebarang pertanyaan tentang produk shaklee
boleh hubungi saya nurhuda
ID : 1132250

whatsapp : 0169044470
facebook : nurhuda.abu @ Vitamin-Cheras
instagram: slim_cantik_sihat

1 ulasan: